Friday, February 18, 2011

Nx jdik pHotograPher !!

Disebabkan sejak akhir2 nyh, aku ngn alang bnyk gado n guwo2
aku bnyk carik care tuk pujuk2 dye..huhu..
kadang2 uh aq slalu amek2 gambar yang cute2 gtu
pasth edit2 arh . . nx gtaw yg aq mntx maaf larh..
dah jdik mcm hobi aku lak..
dulu aku bnci larh amek2 gmbr nyh
nyh sume gara2 aku ngn ngn ATEH . . hehehe
ateh nyh suke amek gmbr so aku akn jdik photographer larh..
alek pada cite tdik,aku nyh malu nx ngaku keslhn aku
uh jep larh cre aq nx gtaw dye yg aku mntx maaf..
tp yg bestnyer..alang akn truja larh knonya..
tyme uh..rse mcm nak ngis pom ade sb kiranya mcm berjaya arh plan aq kan
ohhhh !!! mmg suka larhhhh...
Thnxx arh kat ateh sb jdikn uh sume mcm mnt aq lak
uhuhuhuhu.. sb aq mmg tringn nx jdik photographer
pape pom..
i love u larh alang and ateh..coe if ade slh n slp yew
huhuw...
uh jerklarh kot cite aq yg karut2 uh..penin plak pale aq duk asik mengarut jerk
bek aku p tdow
papai


No comments:

Post a Comment