Saturday, February 19, 2011

KeLaKa Larhhh !!!


nyh arh Muka aq tyMe nx tulis story yg strusnya..aq act sdey sb parents aq kna antx aq awal kat poly.. mula2 uh rse cam sebak jep arh..tp bile ngadu jerk at alang tros aku nanes mcm orang gilewr..malu gak sbnrnya..ekekekeeke
xksh arh.. alek pde cite uh..tyme nga nanes uh,ATEH send mcj gtaw " otw poli"
so dye nx dtg poly dah arh . .aku uat dono jep sb sdey an..
tp last2 aq pom syp then mkir arh tuk knakan minah nyh
aku pikir2 pastuh mai larh idea yang
"ateh,owg benti poly dah..sume brg dah packing"
ateh mcm x caye arh..ceyh..hampeh jep.. aku pom p sorokkan sume baju2 aq at ampaian n kasut2 aku kat lua..pastuh,aku duk relax2 tngu dye larh
lps lama kit uh.. ateh pom buka pintu dgn kunci dye
aku bole bygkan muka dye yg trkejut tgk aku at katil smbil bring2
ape lagi . .
laju jep aku ketawa tdik at dye tdik . .
nx pecah perut aku ketawa at dye
ateh pom ketawa gak tp bole byg arh..
care dye ketawa uh mcm nk bnuh aku larh
hehehehe
pastuh dye cite arh...
konon2nya tkot arh nx buka pintu
lebih2 lagi tgk sume kasut2 aku kat lua dah xderk
dye ckp,dye mcm tgk2 gak dri jauh kot2 ade kasut2 aku
HAHAHAHA
kelaka arh plak bile engat alek . .lebih2 agy muka minah uh
mmg x bole blah arh
hahaha
pape pom . .
for the lovely gurl in PSMZA,nur syafiqah aziz
xmo mara2 agy ea
nah2 amek belon nyh . .
ehehehehe

No comments:

Post a Comment